3 Kasım 2011 Perşembe

Medyatik Yalanlar

Nedir medyatik yalanlar?

Cevap veriyorum: Toplumsal hayran kitlesinin hayranlığının devam etmesi için amaçlanan masum mu masumhane tamamen çıkar gözetmeksizin[yalan :) ] yapılan gerçeğin bin de birini içeren her türlü görsel, yazınsal ve işitsel haber niteliğindeki ya da kulaktan kulağa yayılan mantıksız içerikler"dir"

Nerelerde ve kimler tarafından nasıl kullanılır?

Cevap veriyorum: Genelde magazin programlarında aynı ajansa bağlı muhabirlerin yine aynı ajansa ya da guruba bağlı sanat ve yüksek sosyete insanlarının lekesel kir tutmalarına karşı sulu temizleme yöntemleri ve metodları uygulanarak temizleme yapan medya organlarında çalışanları tarafından sıklıkla kullanılır.

Amaç ya da hedef nedir?

Cevap veriyorum: Hiç bir kâr amacı gütmeksizin tamamen toplum yararına yapılır. Tek etken sanatın icrasının devamını sağlama düşüncesi ile yüksek kültüre sahip olan bir toplum arzulamasıdır[yalan]

Süresi ve kullanım sözleşmesi varmıdır?

Cevap veriyorum: Tüm hakları yayıncı kuruluşla birlik de yeteneği keşfeden yüksek şahsiyete ve onun bağlı bulunduğu cemiyetin ortak görüşünün ortaklaşa alacağı ya da buluşacağı ortak düzlemde yapılan gözlemler doğrultusunda ortaya çıkan bir referandum sonucuna dayanarak yapılacak olan yeni medyatiklik ana yasasına bağlı olduğundan değişken bir yapıdadır. Bu nedenledir ki hiç bir süresi ve hiç bir bağlayıcı sözleşmesi yoktur. Tamamen duygusal{mecazi] belirleyiciler etkin ve söz sahibidir.

Sloganları ve bir matematiksel denklemleri varmıdır?

Cevap veriyorum: Ne kadar yalan, o kadar şöhret[slogan].

[denklem]
Şöhret = Bol para
Bol para= Lüks yaşam
Lüks Yaşam = Modern kişilik X Yüksek Bilgiçlik + Dokunulmazlık

Hayatınızda hiç yalan söylediniz mi? Söylediyseniz nedir?

Cevap veriyorum: Bu üzerinde uzun zamandır çalıştığımız yeni projemizin temel prensiplerini deşifre edebilecek bir soru olduğundan cevap vermeden önce menajerime danışmalıyım :))

Şimdi ufak bir ara. Reklamlardan sonra yeniden karşınızdayız.

Reklamlar; Yalansız bir hayat için "Külliyen Yalan" kullanınız. Hem etkili, hem de çok ucuz. Bilgi için en yakın arkadaşınıza başvurunuz.(fısıltı gazetesi yayın irtibat bürosu)

Özlü Sözler

·         Yalan yuva yapmışsa en mahrem yerine! Ne kadar taharetlensen fayda etmez kötü kokmaya.
·         Bilip de dinlediğin yalan ise çıkar dilden çıkan yalan ile dinden-imandan insan


Küçük bir Şiirimsi

Bir şehirdi gözlerin
Kat kat üstüne gökdelen dolu
Bahçelerinde ot yerine ot-o-mobil biten
Ah! Korna sesleri de olmasa
Duyacaktım sanki içten gelen bir gülümseme

Ne kadar da yapmacık kâğıttan kulelerin
Kelimelerin dizi dizi vagon
Kara katar da denir çufçuflu
Devir moderen
Devir aşk-i devir
Duygularımızın bile hep rengi kırmızın

Farkında mısın?
Ne kadar da benzedik birbirimize
Sen usta yalancı
Ben usta yavancı

……….

Dilim almıyorsa tat
Gözüm görmüyorsa yat
Aklım düşlemiyorsa
Elim varmıyorsa
Yavan ekmek ile doymayı bildiğimdendir ustalığım

Klasik Not: ustalığım tartışmalı olup bilim-e kapalıdır. Araştırma ve analiz sonuçları baştan geçersiz olup bu tür yaklaşımlarla imla hatalarıma laftan söz söyleme sanatı kullanarak icraata geçmeden önce; ilkokul dâhil olmak üzere, orta öğretim ve yüksek öğretim seviyelerimdeki bütün edebi ve dil bilgisi öğrettiğini düşünen öğretmenlerimin işlerini iyi yapıp yapmadıkları kontrol ve gözden geçirilerek sonuca bağlanmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder